Separate names with a comma.
Discussion in 'Hadayiq e Bakhshish' started by Taalib-e-Ilm, Jul 20, 2012.
that time has come again!
how true :'(
Mar ke jeethe he jo Unke Dar pe jaathe he Hassan
Jee ke marte he jo aathe he Madina chor kar [Ustad e Zaman, Mawlana Hassan Rida Khan]
Beautiful recitation from Madani Channel:
SUBHANALLAH!!!That is beautiful.......
1. Hearing the clamour about the new moon, I, rushing to you have
O’ Saqi, I will forever be yours, bring me some wine, Ramadan has
2. With the exception of this one rose, every flower with attentive ears will come!
This the nightingale shall see, when the time of sorrow does come!
3. When that darling of my life did reveal his Divine Light’s peak!
Every head fell down, bowed, every heart did feverish become!
4. Having mistaken Paradise for Madina, here I have come!
Now looking at every face, I ask "whither have I come?!"
5. Except for Madina all gardens will become annihilated, trampled!
You will see this O’ denizens of the garden, when winter does come!
6. The head and the stones of that abode, the eyes and that place of
The ingrate is thinking of his homeland after here having come!
7. The art of writing poetry in the Prophet’s honour is unique indeed!
The intellect has become dazed, dizzy has the imagination become!
8. How the ground beneath did burn, how fierce was the heat!
Here! That Shadowless Prophet has a cool shadow for us become!
9. I have just come from Madina O’ dwellers of Paradise
How does one survive, who from there to here does come?!
10. There! Be freed now from the ring of pain O’ carrier-pigeon!
With a letter of forgiveness in his hand, that Chieftain has come!
(sal Allahu alayhi wa sallam)
11. Be erased from Raza’s Tablet of Deeds o’ bad works!
Look! Here to my aid my Acchay Mian has come!
12. Be happy Raza all bad things will be transformed into good!
That beloved Acchay Mian, master of all good people has come!
Shor-e-mah-e-nau sun kar (Poem about Ramadan by Ala Hazrat)
1.Shor-e-mah-e-nau sun kar tujh tak main dawaaN aaya
Saqi main tere sadqay, mai day, Ramazan aaya!
2.Is gul kay siwa har phool baagosh giraaN aaya
Dekhe hi gee ay bulbul jab waqt-e-faghaaN aaya
3.Jab baam-e-tajjali par woh naiyyar-e-jaaN aaya
sar thaa jo gira jhuk kar, dil thaa jo tapaaN aaya
4.Jannat ko Haram samjha aatay to yahaaN aaya
Ab tak kay har aik ka munH kehta hoon kahaaN aaya?
5.Taiyyiba ke siwa sab baagh paamaal-e-fanaa hongay
Dekho gay chaman walo jab ahd-e-khizaaN aaya!
6.Sar aur woh sang-e-dar, aankh aur woh bazm-e-noor
Zaalim ko watan ka dhyaan aaya to kahaaN aaya
7.kuchh naat ke tabqay ka aalam hi niraala hai
sakta mein paRee hai ’aql,chakkar mein gumaaN aaya!
8.jalti thi zameen kaisee thi, dhoop kaRee kaisee
lo, woh qad-e-bay-saaya ab saaya-kinaaN aaya!
9.Taiyyiba se hum aatay hain kehiye to jinaaN waalo
Kya dekh kar jeeta hai jo waaN se yahaN aaya!
10.lay tawq-e-alam say ab aazaad ho ay qumri
chiTThee liye bakhshish ki woh Sarwar rawaaN aaya
11.Naama say Raza kay ab miT buray kaamo
dekh meray pallah par woh Acchay Mian aaya
12.Badkaar Raza khush ho bad kaam bhalay hongay
Woh Acchay Mian pyaara acchoN ka miyaaN aaya!
Listen to recitation:
http://owaisqadri.com/naats/Saaqi Mein Tere Sadqay.wma